tirsdag den 29. januar 2013

31 mærkelige ting om mig..

Hej læsere. Her får i lige 31 mærkelige ting om mig. 

1. Jeg før arbejdet som barnepige, som var sjovt. men kunne blive kedelig i mængden. 
2.
Jeg kan ikke fordrage kartoffelmos.
3. Jeg kan ikke ligge på ryggen, når jeg skal sove. Virkelig irriterende!!
4. På en dårlig hårdag, ender det altid med at jeg sætter mit hår op i en knold..
5. Jeg har en dårlig vane med at have hængehår, det irriterer mig..
6. Jeg har en tegning af min rigtig gode ven og jeg, hængende i en ramme på min væg!!
7. Jeg elsker Christopher!
8. Jeg sover med 3 bamser, 8 puder og én dyne - fordi det er hyggeligt!
9. Når min lillesøster har fået et nej af de gamle, til at se en film. Kommer hun altid hun til mig og spørger, fordi hun ved det er sjældent jeg siger nej til hende.
10. Jeg er afhængig af facebook..
11. Jeg næsten over 1 år, ældre end mine veninder.
12. Jeg elsker citater.
13. 75% af mine vægge er fyldt med plakater og billedere.
14. Jeg hader de andre sprog som: engelsk, tysk og spansk.
15. Jeg elsker Instagram.
16. Da jeg så titanic, græd jeg ikke... underligt nok, så sad jeg og små grinte.  
17. Jeg elsker reality programmer.
18. Da jeg gik i børnehave, blev jeg kaldt for "kæresteAnn" fordi jeg havde 4 kærester på en gang.
19. Jeg syntes ikke at Robert Pattinson er lækker..
20. Jeg kan ikke leve uden yougurt!!!
21. Når jeg flytter hjemmefra, vil jeg have en hund!
22. Jeg har altid mit TV tændt, også selvom jeg ikke ser det.
23. Jeg elsker at gå i over-size trøjer!
24. Jeg elsker at tage billedere med min søsters og fars kamera!
25. Jeg har stadig al mit Diddel også selvom jeg ikke bruger det mere, gider bare ikke af med det.
26. Jeg eeeeeelsker at hører VIRKELIG højt musik!
27. Jeg skal tage kørerkort den 26 August!!!!
28. Jeg er afhængig af min mobil!!
29. Jeg HADER edderkopper, nåle, blod, læger, mørke og gyser.
30. Jeg kan godt lide drengemave... nej vent, jeg eeeelsker drengemaver!!!
31. Jeg ved ikke hvad der skal stå i nummer 31..


Kisses♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar