onsdag den 27. februar 2013

Im happy♥

Lige for tiden, er jeg simpelthen bare for glad, det eneste der lige for tiden kan få mig ned i de grå skyer, er mine syg smerter...
Men her i dag, havde vi ikke en normal skolegang, vi skulle møde klokken 9 nede på banegården. Hvor vi klokken 09:40, skulle med toget til Viborg: da vi kommer til Viborg skal vi vente en time, for at komme ind og få en rundvisning i domkirken. Kedeligt det var det sku!! Nu husker jeg tydeligt, hvorfor jeg ikke går i kirke. Efter vi har fået en rundvisning, får vi fri og må shoppe i Viborg - de fleste tog toget  kl 12:11, dem jeg gik med tog toget kl 13:11. Da vi kommer hjem igen, render jeg rundt nede i min egen by til omkring 4-5 tiden, hvor jeg derefter tager hjem til en ven. Jeg er først lige her til aften kommet hjem igen. Men har haft en kanon dag, virkelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar