søndag den 17. februar 2013

Questions & answer

Hvad ville du vælge at tage med, hvis du strandede på en øde ø?
Det kommer helt an på hvor meget jeg egentlig måtte tage med mig, men hvis jeg kun måtte tage 3 ting med mig, som er det man plejer at sige man må. Så ville jeg tage min computer, alt mit make-up (da jeg ikke vil gå uden for en dør, hvis jeg ikke har noget make-up på) og så ville jeg enten tag min bedsteveninde med eller en god ven! Bare så jeg har nogle at tilbringe min tid med. Jeg ville ikke tag mad eller drikke med mig, fordi jeg lever på en øde Ø, hvor jeg er omringet af vand, og bare kan lave min egen fiskestang og fange fisk.


Hvordan har du fået folk til at følge din blog?
Jeg har bare spurgt dem der nu følger den om de ikke ville følge den og så gjorde nogle af dem det vel bare? :-)


Er det din egen hårfarve?
Det er 99,9% min egen hårfarve. Jeg har dog fået lavet striber i mit hår én gang. Men skal så snart ha lavet flere lyse striber  i og karamel farvet striber i. Jeg får kun lavet striber, da mor mener at jeg har sådan en fin naturlig pæn hårfarve og derfor ikke vil ikke farve det.


Hvad er din mening om folk der går i solarie?
Jeg elsker elsker elsker at være brun! Jeg har aldrig selv været i solarie og kommer jeg sikkert heller aldrig. Men jeg har intet imod folk gør det, da jeg på et tidspunkt selv havde overvejet det, men det var så op til min konfirmation. Jeg vil heller gøre det billigt og nemt, end at tage i solarie og risikerer hudkræft. Så min løsning på at blive brun er selvbruner!


Din mening om folk der ryger?
Jeg har på ingen måde overhovedet noget imod folk der ryger - det gør dem jo ikke til dårlige mennesker, fordi de har valgt at ville ryge. Jeg ryger ikke selv og kommer jeg heller ikke til.


Hvad vil du helst ændre ved dig selv? Og hvad kan du bedst lide ved dig selv?
1) Jeg vil helst ændre min hud og min krop. Jeg vil gerne have den reneste og fineste hud, jeg vil gerne have en rigtig pæn og slank krop. Jeg vil i en grad også have noget længere hår!
2) Hmm, den var lige lidt mere svær! Ikke for at lyde selvglad eller noget. Jeg kan både bedst lide min personlighed og min røv. Min personlighed, fordi jeg altid er smilende og glad, meget sjældendet jeg er trist og sur - og så fordi jeg helt 100% mig selv. Og min røv fordi den får jeg meget positivt respons på af drengene. Den er godkendt , hehe.


Din største drøm?
Min største drøm er der ingen der ved. og den holder jeg helt for mig selv!
Men en af mine store drømme, har noget med mit idol Christopher at gøre, hvilket er, at jeg vildt gerne vil med op på scenen til hans koncerter, det er virkelig fedt, det ved jeg. For alle de tøser som kommer ned fra scenen er så fucking glade og får helt tårer i øjnene  Jeg misunder dem alle - misundelse er en grim ting i know. En af mine andre store drømme, er én hel dag sammen med Christopher! Det kunne være så fucking fedt!
Men hvis det skulle vær sådan lige nu og her, ville jeg virkelig ønske jeg kunne synge rent, for så havde jeg også en chance for at komme med Christopher op på scenen og synge.



Er du single?
Ja, desværre :-p



Kisses♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar