tirsdag den 27. december 2011

En uforglemmelig dag!!

Ja idag, har jeg været sammen med en af mine aller tætteste venner, som er som en bror for mig! Jeg kom over til ham kl. 12, hvor vi snakkede lidt.. Efter få minutter var vi allerede igang med at se en film >Alvin og de frække jordegern 2<. Da den så var slut, så vi en ny, og sådan fortsatte vi indtil vi havde set 4 film (Alvin og de frække jordegern, Avatar, SEX drive & Alle for en). Til aftensmad fik vi Pizza, som vi begge troede var blevet forgiftede, for vi fik begge ondt i maven! /:. Nedtur(N).. Jeg skulle rigtigt ha' været hjemme kl. 22, men min søde rare mor, gav mig lov til at være det til cirka kl. 23. Hans far kørte mig hjem, hvor jeg fik af vide at jeg var en sjov en. Tak Thomas's far :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar