lørdag den 25. august 2012

GET TO KNOW ME BETTER

Jaae, der kommer altså lige lidt mere info om mig, vidste ikke rigtigt hvad jeg skulle skrive i bloggen i dag, så kom jeg på denne ide. Men så er det osse længe siden jeg sidst skrev om mig selv! (så vidt jeg husker). 

| Info |
 
Navn: Ann
Fødselsdag:
29. Oktober 1995
Køn: Pige
Øjenfarve:
Blå
Hårfarve: Blond
Højre- eller venstrehåndet: Venstrehåndet
Stil |
De sko du går mest i: Mine sorte converse
Yndlingsting i din garderobe: Mine mørkerøde bukser!
Stilikon:
  
Jeg bliver inspireret af mange forskellige, men til tider kun Selena Gomez
Det du er bange for: Edderkopper og at miste min familie og venner!
Det du elsker: Kærligheden, følelsen af at være forelsket, når personen har samme følelse tilbage! og min nærmeste!
Din livret: Min fars lasagne og flæskesteg med kartofler, brun sovs og chips!  
Yndlings sanger/gruppe:  Christopher, One Direction, Selena Gomez og Emilio!!
Din første tanke, når du står op:  Både "Lad det blive weekend" og skal på toilet.
Pepsi eller Cola: Ingen af delene, drikker ikke sodavand
Ice tea eller te: Ice tea, da jeg aldrig har smagt te.
Chokolade eller vanilje: Chokolade
Synger du: Ja på mit værelse, kan godt lide at synge med på sangene, men hvis det skal være i offentlighed, er det for det meste, når jeg har fået noget at drikke... you know - alkohol!
Kan du lide skolen: Er lige begyndt i skole igen. begyndte for 12 dage siden, men indtil videre er det vel okay fint. der er nogle søde mennesker der over!
Kan du enes med dine forældre: Ikke altid med min mor. hende skændes jeg mest med. men det bliver altid godt igen efter få minutter.
 Sidste gang jeg.. |
Gik ud og shoppede:
 Var jeg nede i gågaden i min hjemby
Spiste sushi: Da mor købte det, fordi jeg skulle smage det
Bagte hjemmelavede kager: Det er ved at være flere måneder siden 
Hvis jeg var en måned ville jeg være: Juni
Hvis jeg var en dag i ugen: Fredag eller Lørdag
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Helt klart om aften.
Hvis jeg var en planet: Jorden eller pluto
Hvis jeg en retning: Venstre!
Hvis jeg var en følelse: Glæde!
Hvis jeg var en farve:  Pink!
Hvis jeg var en sang: Bring det på ring til politiet - http://www.youtube.com/watch?v=N1BIICK3mpQ
Mad eller søvn: Lidt et svært spørgsmål, men ville nok være mad, da jeg elsker mad og gerne vil have noget ud af min dag.
Svømme eller ski:  Svømme - kan ikke stå på ski... eller har aldrig prøvet. 
Pizza eller salat: Pizza! 
Salt eller peber:  Salt
Kærlighed eller venner: Ens venner giver altid en kærlighed på hver sin måde. så venner
| favoritter.. |
Favorit farve: 
 Pink og mørke blå
Film: Dear John, LOL
Sko:  Converse, ballerinaer, kilehæle, klip klapper, sandaler.
Butik: H&M, Vero Moda, A&G og Gina Tricot
Sted at være:  Mit værelse, udenfor, centret og hyggelige spisesteder med vennerne
Dyr: De eneste dyr jeg som sådan ikke rigtigt kan lide er; edderkopper, hajer, slanger, myg og bier  
Ting at gøre i din fritid:  Shoppe, være sammen med vennerne og familien. I det hele taget bare det jeg elsker at lave. 
TV-show: Paradise Hotel, Fristet, Vild med dans og familien fra bryggen
Drikke: Vand med isterninger, alt alkohol, kold mælk, og æble juice.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar