tirsdag den 19. marts 2013

Someone I miss..


Lige nu har jeg sådan lyst til at skrive en HEL "stil" til en rigtig god ven, som jeg savner utrolig meget.. eller jeg savner nu mere personens gamle jeg.
Personens gamle jeg, som jeg skrev med, før personen fik en kæreste.
Personens gamle jeg, som jeg skrev med langt ud på natten, uden det faktisk gjorde det store. Personens gamle jeg, som kunne få mig til at smile uafbrudt.
Personens gamle jeg, som kunne få mig til at græde over intet, både glade tårer og triste..
Personens gamle jeg, som skrev søde ord til en, når man skrev til personen over facebook eller mobil.
Personens gamle jeg, som jeg skrev om i min blog.
Personens gamle jeg, som jeg altid vidste jeg kunne komme til, hvis der var noget galt.
Personens gamle jeg, som sagde jeg bare skal komme til personen, hvis folk provokerede mig.
Personens gamle jeg, som var ærlig omkring ALT.
Personens gamle jeg, som jeg kunne snakke med om alt.
Personens gamle jeg, som jeg skrev med i 2012.
Personens gamle jeg, som passede på mig.



Den person, jeg savner, elsker jeg stadig lige så højt, inden personen fik en kæreste. Jeg vil altid elske personen, lige meget hvad. Jeg har aldrig noglesinde på et eneste tidspunkt holdt op med at elske personen. Og det vil jeg aldrig holde op med. Personen betyder stadig lige så meget for mig, som personen gjorde i sommeren 2012. Personen skrev de sødeste beskeder til tider, beskeder som man fik lyst til at tag et billede af og gemme det på ens computer, så man senere hen kunne kigge tilbage på det. Og bare få det største smil på læberne igen. Personens gamle jeg, savner jeg helt utrolig meget!♥

- Du skal vide, at jeg altid vil elske og holde af dig. Du betyder så utrolig meget for mig. Jeg håber ALDRIG vi mister kontakten - ALDRIG!!


Kyys!♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar