fredag den 15. november 2013

40 random facts about little me

1. Jeg kan tit virke som en diva, men det er jeg bestemt ikke.  2. Jeg er 173 cm. 3. Jeg er meget utilfreds med min krop. 4. Jeg har de bedste venner og veninder og den bedste familie. 5. Jeg er fra kedelige Skive. 6. Jeg elsker gaver, jeg kan ikke få nok af gaver, ville ønske jeg kunne få gaver hele året. 7. Jeg har en svaghed for Christopher! 8. Jeg går meget op i mit udseende, går ALDRIG udenfor en dør hvis jeg ikke har været en tur foran spejlet. 9. Jeg kan ikke leve uden musik. 10. Jeg elsker min stooore seng. 11. Jeg elsker chokolade, omg har lyst til chokolade nu. 12. Jeg elsker at have sommerferie. 13. Jeg brænder tit inde med ting, da jeg er bange for at fortælle det til nogle, fordi jeg ved de ikke vil kunne forstå det. 14. Jeg er totalt besat af Christopher, jeg er inde på hans facebookside og instagram flere gange om dagen. 15. Jeg sætter ufattelig meget pris på de der altid er der for mig. 16. Jeg stræber meget efter drømmekroppen, selvom folk ikke vil tro det. 17. Mine sovebamser hedder Bruno, Bamse og Læsie. 18. Jeg er ekstrem tyggegumminarkoman, har altid noget på mig, ellers køber jeg noget. 19. Jeg har altid min vanilje læbepomade på mig. 20. Jeg eeelsker mit lange hår. 21. Har haft min kat siden jeg var 6 år gammel. 22. Min søde kat betyder alt for mig. 23. Elsker farven pink/lyserød. 24. Jeg har ønsket mig en navlepiercing i 3 år nu, og jeg har stadig ikke fået lov. 25. Når jeg har modet til det, vil jeg ha lavet mit kinesiske stjernetegn på højre arm. 26. Jeg er allerede skoletræt, fuck, overlever ikke HF. 27. Kommer tit i bitch-fight, fordi der er så mange kællinger i min by. 28. Jeg har flere drengevenner end pigevenner. 29. Jeg har altid et stort tuborg glas med vand inde på mit værelse. 30. Jeg elsker at blive overrasket med søde ting eller gaver. 31. Jeg har en meget stor frygt til edderkopper. 32. Min søster og hendes venner larmer, omg så ti dog stille. 33. Uldsokker, elsker dem. 34. Min mor er kreativ og laver tit ting til mig, love it. 35. Jeg lægger mindst to billedere ind på instagram hver dag. 36. Jeg kan ikke undvære min mobil bare i 5 min, den skal være tæt på mig. 37. Har en Christopher app på min mobil. 38. Elsker at spille sims3. 39. Jeg er virkelig overdrevet bange for mørke! 40. Har altid neglelak på mine negle, ellers bliver de bid af, øv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar