søndag den 17. juni 2012

Her den anden aften, kedet jeg mig lidt og fik derfor den tanke at jeg ville skrive nogle søde ord til ham den søde, så det gjorde jeg. Det fyldte omkring lidt over en halv A4 side!
SKREV:
Iiih, jeg ved ikke hvor jeg skal starte, du er virkelig bare så ubeskrivelig! Jeg kan ikke beskrive hvor højt jeg elsker dig!! Du betyder allerede meget for mig!! Det følelse som om jeg har kendt dig i flere år, men det er dog kun nogle uger, men snart nogle måneder.
KÆFT!!! Hvor jeg dog elsker dig. Du er som prinsen på den hvide hest.
Jeg er virkelig faldet for dig, du har virkelig ramt mig og dette ville jeg ikke skrive, hvis jeg ikke mente det!! Du er virkelig bare så ubeskrivelig dejlig! :-I
HÅBER VIRKELIG T DU BLIVER MIN EN DAG, elsker dig virkelig virkelig højt!
Din for altid lige meget hvad!!

Han har selvfølgelig svaret tilbage. men det vil jeg holde for mig selv! :-)
                                                        I                              LOVE                         YOU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar