søndag den 3. juni 2012

SÅ lyyyykkelig!!!!

Siden onsdag har der været festival - så jeg har  ikke rigtigt haft tid til at skriv her inde. har virkelig haft 4 helt fantastiske dage med nogle fantastiske mennesker - men her den 1 juni, var den bedste dag ever! der mødte jeg nemlig mit idol - Christopher.
Da han var færdig med at spille, stod jeg og min veninde på den ene side af scenen og kigget så om bag ved, vi stod og ventede på at Christopher skulle komme ud fra sådan et blå boks noget. Da han så kom ud råbte jeg og min veninde "CHRISTOPHER" han hørte os og vinkede til os!!! vi løøøb over på den anden side af scene, hvor vi spurgte en af vagterne om han ikke ville give Christopher et armbånd, et brev fra mig og en halskæde fra min veninde. Vagten viste ikke hvordan Christopher så ud - så han kom tilbage! Da han så spurgte skulle vi til at forklare, men i dét opdager vi at Christopher står ag vagten ved en bil. Så jeg og min veninde råbte bare " DET ER HAM! DET ER HAM!" vagten går han med det. Veninden og jeg begynder så at stortude - vi fik begge et kram og et billede. som de eneste to!!! Forresten så blev han glad for de ting vi gav ham!
Her er billedet med Christopher og jeg!!
Senere idag skal jeg over på skolen - for at lave generalprøve på showet til sidste skoledag! :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar