onsdag den 13. juni 2012

Butterflies in stomach!!♥

Kender i ikke følelsen, når man tænker på en person og man bare får de største sommerfugle i maven? Hvis ikke i gør, så kan jeg fortælle jer, at jeg kender følelsen! For hver gang jeg tænker  på den her person, får jeg de største sommerfugle i maven og jeg kan virkelig ikke tænke på noget end ham. Han er så ubeskrivelig sød ved en, jeg ved virkelig ikke hvad jeg sq gøre uden ham. Jeg er så glad for at han er kommet ind i mit liv!! Håber aldrig jeg mister ham! Han er så ubeskrivelig dejlig!
I får så ikke  af vide hvem han er, jeg har valgt at holde ham anonym! Men tro mig, når i læser dette: Han er en helt ubeskrivelig dejlig knægt! Jeg elsker ham af hele mig hjerte!!! Og Håber på han blir min en dag!! :I

Ingen kommentarer:

Send en kommentar